Forum

Poradniki do pobrania

PROBLEM PO ZAPROTEZOWANIU POMOCY

Więcej
2012/10/29 13:11 #1 przez piotr33
piotr33 odpowiedział w temacie: Re: PROBLEM PO ZAPROTEZOWANIU POMOCY
ja to mam , na codzień...probuję wtedy rozmasować kikuta.. wtedy boli mniej

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • viola
  • viola Avatar
2012/10/29 07:17 #2 przez viola
viola odpowiedział w temacie: Re: PROBLEM PO ZAPROTEZOWANIU POMOCY
Witam! wszystkich Jestem osobą początkującą w forum amputantów proszę o wyrozumiałość.
Mam problem z noga amputowaną ,chodzę na protezie 4 lata ,zmieniam co 7 miesięcy lej poliuretanowy i zawsze było dobrze aż do wczoraj,chce założyć protezę z bólu się zwijam nie mogę ,końcówkę kikuta mam silnie unerwioną lej mi ją zdusza ,po prostu nie mogę wyrobić z bólu,mam wrażenie jak by to nie była moja proteza ,może któryś z was miał podobny przypadek? :-?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/10/23 14:45 #3 przez piotr33
piotr33 odpowiedział w temacie: Re: PROBLEM PO ZAPROTEZOWANIU POMOCY

Witaj Agat,ja o protezie chodzę już 50 lat i od zawsze wszystkie otarcia i odleżyny leczyłam polewając najpierw spirytus a potem mąka ziemniaczana do pończochy. W ten sposób zahartowałam kikut i do dziś nie kupuję innowacyjnych kosmetyków, żeli czy innych specyfików.O tym sposobie powiedział mi pierwszy technik ortopeda, którego zapamiętam.Jest jeszcze druga kwestia, otóż tak jak myślisz może to być źle wykonana proteza, ale jak zwykle to bywa początki są zawsze trudne, więc życzę cierpliwości i dużo samozaparcia, pozdrawiam.................

dokładnie tak, poczatki są zawsze trudne(noszę tymczasową protezę od czerwca) , dopiero teraz zaczynam chodzić bez kul...a boli mnie tylko jak chodzę:) pozdrawiam , i cierpliwości.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/10/20 17:01 #4 przez dorasz3
dorasz3 odpowiedział w temacie: Re: PROBLEM PO ZAPROTEZOWANIU POMOCY