Poradniki do pobrania

Vigo Ortho Łódź

Więcej
2016/11/07 20:59 #1 przez Slawek
Slawek odpowiedział w temacie: Vigo Ortho Łódź
Witam jestem pacjentem firmy Vigo w Gdyni i nigdy nie miałem żadnego problemu z żadnym oszustwem i problemem polecam :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/11/05 07:39 #2 przez strasznieobciety
strasznieobciety odpowiedział w temacie: Vigo Ortho Łódź
VIGO ORTHO ŁÓDź ul. Pasjonistów 15 ..............uwaga oszukuja na materiale i podbijaja ceny protez.........oszusci

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/04/25 14:46 #3 przez slavio1979
slavio1979 odpowiedział w temacie: Vigo Ortho Łódź
Witam.
W jedną stronę mam 400km do VIGO ORTHO ŁÓDŹ.
Jeżdżę do nich z moim synem już od 7lat i złego słowa nie powiem.
A robili mu już różne protezy podudzia lewego jak i prawego na silikonie i bez silikonu a jeszcze wcześniej ortezy i zawsze było OK. Była 1 czy 2 reklamacje ale nigdy nie było problemu...
The following user(s) said Thank You: Malwina1, Slawek

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/03/12 12:39 #4 przez JP
JP odpowiedział w temacie: Vigo Ortho Łódź
Gwarancja zazwyczaj jest półroczna i co ważne obejmuje wady wynikające z błędów popełnionych w czasie produkcji lejka, a nie użytkowania. Producent powinien wymienić lejek jeżeli np. doszło do rozklejenia silikonu i materiału zewnętrznego, pękły szwy na materiale, itp. A sam lejek przy dobrej protezie (dopasowanie leja) oraz przy zachowaniu zasad prawidłowego zakładania lejka oraz higieny powinien wystarczyć na mniej więcej rok.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/03/11 08:04 - 2016/03/11 08:06 #5 przez Dorman
Dorman odpowiedział w temacie: Vigo Ortho Łódź