Forum

Poradniki do pobrania

Protezy H+, praca dyplomowa !

Więcej
2016/11/07 21:30 #1 przez Slawek
Slawek odpowiedział w temacie: Protezy H+, praca dyplomowa !
Witam w moim przypadku 2 lata po wypadku i amputacja na wysokości uda proteza jest częścią mnie bez niej na nodze jestem niepełnosprawnym jak ja założę to jestem normalny :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/10/24 16:18 #2 przez martynap
martynap stworzył temat: Protezy H+, praca dyplomowa !
Szanowni Państwo,

Piszę do Państwa ponieważ potrzebuję Waszej pomocy. Nazywam się Martyna Piaściak, studiuję wzornictwo przemysłowe na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W ramach pracy dyplomowej chciałabym się zająć protezami utraconych kończyn. W związku z tym mam do Państwa szereg pytań. Wystarczy odpowiedź chociażby na jedno z pytań,każda będzie dla mnie niezmiernie cenna.
Również jeśli kogoś zainteresuje mój projekt, zapraszam do rozmowy, z chęcią wyjaśnię szczegóły.

1.Co myślisz o swojej protezie?
2.Czy dostrzegasz problemy (jeśli tak to jakie) związane z protezami naśladującymi utracone kończyny (źle dopasowany odcień skóry, zimny dotyk, niska funkcjonalność)?
3.Jaki jest Twój stosunek do protez, które nie naśladują utraconych kończyn (nie przypominają rąk czy nóg)?
4.Czy wyobrażasz sobie posiadanie nogi czy ręki nie podobnej formą do ludzkiej kończyny?
5.Czy jest coś do chciałbyś dodać do swojej protezy (akcent personalizujący, dodatkowa funkcjonalność np.: latarka, power bank itp.)?
6.Czy myślisz, że dodatkowa funkcjonalność protez pomogłaby w ich akceptacji?
7.Czy wyobrażasz sobie, że Twoja proteza pomaga Ci w rozwijaniu swoich pasji i zainteresowań?
8.Czy kiedykolwiek pomyślałeś o tym, że proteza może być szansą na poszerzenie swoich możliwości?

Z góry dziękuję za Państwa odpowiedzi. W zależności od tego czego się dowiem i co się wydarzy planuję dalsze badania.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Not Allowed: to create new topic.